کاوش در علم و هنر و صنعت

ساخت وبلاگ

لیزر پوینتر سبز

 

نام دستگاه : دستگاه جوش هیدرولیکی مدل D-250 TX

مورد استفاده : در خطوط انتقال لوله هایپلی اتیلن ویژه جوش سر به سر (Butt Weld) span>مشخصات : جوش لوله های پلی اتیلن از قطر 90الی250میلیمتربافشارکاری 2/3، 4، 6و10الی 16و25اتمسفر.

دریافت اطلاعات بیشتر در سایت منبع مطلب: www.tavangarco.com

span>متعلقات : 1*یونیت هیدرولیک الکتریکی باتوان قدرتی750 وات مجهز به تایمر الکترونیکی وهشداردهنده به همراه آکولوماتور چک والو 2*رندهکلاج دارالکتریکی 1010 وات گیربکسی با تیغه فولاد 3*هیتر با توان حرارتی 2000وات قابل تنظیم از 50 الی 300 درجه سانتیگراد با پوشش نچسب 4*فلنچ گیر چهار نظام قابلتنظیم از سایز90 الی 250 میلیمتر 5*آداپتورهای (گیره ها)مخصوص جوشکاریاتصالات span>مزایا : انواع مدل ها 1-دستگاهجوش 250 صادراتی2-دستگاه جوش 250 تیپ 1 3-دستگاه جوش 250 تیپ2 دستگاه جوش250 صادراتی در این مدل شاسی جک دستگاه به صورتL پلیت دار طراحی گردیده است وگیره ها یک پارچه وبرای هر سایز گیره مخصوص وجود دارد ودرهنگام جوشکاری فقط سایز مورد نظر استفاده میشود ونیاز به جابه جایی ندارد. دستگاه جوش 250 تیپ1 در این مدل شاسی جک دستگاه به صورت سورتمه ای طراحی گردیده است وگیره هایک پارچه وبرای هر سایز گیره مخصوص وجود دارد ودرهنگام جوشکاری فقط سایز مورد نظر استفاده میشود ونیاز به جابه جایی ندارد دستگاه جوش 250 تیپ 2 در این مدل شاسی جک دستگاه به صورتL طراحی گردیده است وگیره هابه صورت کشویی می باشد ودرهنگام جوشکاری علاوه بر سایز مورد نظر الزام وجود سایر سایز های گیره نیز میباشد.(به دلیل کشویی بودن گیره ها وزن دستگاه کمتر در نتیجه قیمت آننیزکاهش می یابد


کاوش در علم و هنر و صنعت...
ما را در سایت کاوش در علم و هنر و صنعت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : honarsanat honarsanat بازدید : 269 تاريخ : دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت: 1:44

گن لاغری

 

درباره خود چه بگوییم ؟ هنگامی کهعملکرد ما و حاصل کارمان در برابر شماست .about us ما سایت ماست . دردنیای مالتی مدیا در باره ما همانا وسعت ارتباط ماست با شما ،چرا که دوران انشا های کسالت آور به سر آمده است ! مثلا ما می توانستیم به جایاین سطور بنویسیم : « بی شک نشر ایران یکی از معدود رشته هایی استکه در عرصه بین المللی می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد و این حقیقتمارا برا آن داشت تا ... » اما بجای آن میگوییم : با ما تماس بگیرید و به مابگویید تا چه اندازه در رسیدن به اهدافمان که همانا « ساختن پلی است بین پدیدآورندگان کتاب با خوانندگان آثارشان » ، موفق بوده ایم . با ما با تلفنو یا با[email protected]  تماس بگیرید .
منبع:www.iketab.com

 

و انگیزه ما : span>دسترسی به اطلاعات کافی در مورد کتاب در کشور ما همواره بامشکلات فراوانی همراه بوده است این کمبود ما را بر آن داشت تا در تاریخ اول اسفند ماه هشتاد به ایجاد این سایت همت گماریم این سایت شامل اطلاعات جامع و مفیدی در مورد ناشرین ؛ نویسندگان ؛ مترجمین و همچنین معرفی تازه ترین عناوین کتاب می باشد . span>طبقه بندی انجام شده میانبری است که جوینده کتاب را ازمراجعات مکرر و خسته کننده بی نیاز میکند . span>و این آغاز راه است ...


کاوش در علم و هنر و صنعت...
ما را در سایت کاوش در علم و هنر و صنعت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : honarsanat honarsanat بازدید : 311 تاريخ : دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت: 1:44

دستبند مغناطیسی

 

به گفته‌ بسیاری از کارشناسان تغذیه، عوامل بسیاری مانند وراثت، محیط زیست، بیماری‌ها، دارو‌های شیمیایی و نوع تغذیه در افزایش یا کاهش حافظه نقش دارند و در این بین، تغذیه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و یکی از راه‌‌های موفقیت در کنکور، داشتن حافظه‌ ای قوی است تا مطالب در درازمدت در ذهن باقی  بماند.

موفقیت فرآیند پیچیده ­ای نیست. همین قدم های کوچک موفقیت را می­سازند.

کنکوری‌ها صبح روز آزمون، آبمیوه ، عسل و نان بخورند

بی‌تردید کیفیت تغذیه به ویژه در دوران امتحانات و کنکور، می‌تواند در موفقیت یا عدم موفقیت آنها در امتحانات نقش موثری داشته باشد؛ چرا که معمولا در امتحانات افراد با نوعی ترس از عدم موفقیت و استرس روبرو هستند. این در حالی است که به گفته کارشناسان؛ استرس می‌تواند نیاز بدن را به مواد مغذی افزایش دهد. بنابراین لازم است در این ایام از تغذیه مناسب بهره گرفت .

دکتر کیمیاگر با تاکید بر رعایت اصول تغذیه‌ای و برخورداری از گروه‌های چهارگانه غذایی بویژه در دوران کودکی و نوجوانی، با اشاره به اصول تغذیه‌ای مناسب، گفت: از لحاظ مصرف پروتئین در کشور مشکلی وجود ندارد. این در حالی است که استفاده از مواد حاوی لیستین، ماهی، تخم مرغ، گردو، بادام زمینی و انواع مغزها به عنوان مواد کمک کننده تکامل مغز بسیار مهم است .

وی با تاکید بر لزوم رعایت برخی اصول تغذیه‌ای از سوی داوطلبان در ایام کنکور، تصریح کرد: مصرف زیاد قهوه و چای به منظور بیدار ماندن و صرف ساعات بیشتری برای درس خواندن، نه تنها موثر نیست بلکه خستگی فرد را به دنبال دارد. داوطلبان بهتر است قبل از نیمه شب خوابیده و صبح زود را به درس خواندن اختصاص دهند .

 





حق تألیف و کپی رایت برای انتشارات گاج www.kanoon.ir محفوظ است

 

این متخصص تغذیه با بیان اینکه در طولبرگزاری آزمون، قند خون نباید افت کند، ‌گفت: کفایت قند خون در طول ساعات برگزاریآزمون در تقویت حافظه کوتاه مدت بسیار موثر است .span>ویبه داوطلبانی که آزمون آنها هنگام صبح برگزار می‌شود، توصیه کرد که از صبحانه حاویمواد قندی استفاده کنند و در این باره گفت: صبحانه روز کنکور باید از موادی که قندآنها سریعا وارد خون می‌شود مانند آبمیوه، عسل و مربا و موادی که به تدریج قندشانوارد خون می‌شود مانند نان و غلات برخوردار باشد .span>اینمتخصص تغذیه برخودداری از مصرف مواد پرچرب از جمله خامه، کره و تخم مرغ در روزکنکور تاکید کرد و گفت: تخم مرغ برای ساخته شدن سلول‌های مغز در ماه‌های قبل ازکنکور مهم است. اما از آنجا که به دنبال مصرف مواد پرچرب، چربی خون افزایش می‌یابد،به دنبال آن، سطح تمرکز و هوشیاری کاهش می‌یابد. بنابراین بهتر است در روز کنکورمواد پرچرب استفاده نشود.span>دکترکیمیاگر گفت: به منظور جلوگیری از افت قند خون،‌لازم است داوطلبان در طول برگزاریآزمون از آب، آبمیوه و بیسکوئیت در حد لازم استفاده کنند


کاوش در علم و هنر و صنعت...
ما را در سایت کاوش در علم و هنر و صنعت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : honarsanat honarsanat بازدید : 213 تاريخ : دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت: 1:44

درماستای اصل

 

موسسه نشر افق در سال 1369 با مدیر مسئولی رضا هاشمینژاد تاسیس شد. تا مردادماه سال 1388، تعداد 755 عنوان کتاب چاپ اول و 51 شماره ازفصلنامه تئوریک خود (پژوهشنامه ادبیات کودک و نوجوان) را به انتشار رساند.
تلاش برای کسب تجربه و نیز حضور و مکاتبات متعدد در عرصه بین المللی نیز قابل ذکراست.
افق در کنار انتشار کتاب‌هایی برای تمام گروه‌های سنی به ویژه کودک و نوجوان، باموسسه فرهنگی و فروشگاه های زنجیره ای شهر کتاب (1374) همکاری داشته و در حال حاضرمدیریت شهر کتاب گلدیس (واقع در فلکه صادقیه) را بر عهده دارد. این موسسه هم چنینعضو انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان (به عنوان عضو مؤسس) و اتحادیه ناشران وکتابفروشان تهران است.

 دریافت اطلاعاتبیشتر در سایت منبع مطلب: www.ofoqco.com

افق در طول این سال‌ها سه بار ناشر برگزیده و تقدیریکشور در حوزه‌ی کودک و نوجوان شده و پنج دوره نیز به عنوان شرکت‌کننده برگزیده‌ینمایشگاه کتاب انتخاب شده است.تاکنون بیش از 90 کتاب افق از سوی مراکز فرهنگیداخلی و بین‌المللی برگزیده شده و یا مورد تقدیر قرار گرفته‌اند. از این گذشته،افق در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان هم‌چون بولونیا، فرانکفورت،لندن و قاهره حضور داشته است.

 * شرکت‌کننده برگزیده‌ی بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللیاز سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی(1388)

 * ناشر تقدیری کتاب کودک و نوجوان از سوی وزارت فرهنگو ارشاد اسلامی (1386)

 * تکنیکی‌ترین ناشر از سوی جشنواره جایزه‌ی ادبی فردا(1386)

 * ناشر برگزیده برای چاپ آثار علمی- تخیلی (1385)

 * شرکت‌کننده برگزیده‌ی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللیاز سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی(1385)

 * شرکت‌کننده برگزیده‌ی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللیاز سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی(1383)

 *تقدیر شده در نخستین بازار جهانی کتاب از سوی دفترتوسعه‌ی بین‌المللی نشر ایران- وزارت ارشاد (1382)

 * شرکت‌کننده برگزیده‌ی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللیاز سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی(1379)

 * ناشر برگزیده‌ی سوم از سوی چهارمین نمایشگاه بین‌المللیتصویرگران (1378)

 * ناشر سال کتاب کودک و نوجوان از سوی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی (1377)

 * ناشر سال کتاب کودک و نوجوان از سوی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی (1375)

 * شرکت‌کننده‌ی برگزیده‌ی نهمین نمایشگاه بین‌المللیکتاب از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (1375)


کاوش در علم و هنر و صنعت...
ما را در سایت کاوش در علم و هنر و صنعت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : honarsanat honarsanat بازدید : 201 تاريخ : دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت: 1:44

گیرنده تلویزیون دیجیتال

 

منهول (بهمعنی: آدم )یک نوع از اتصالات است که برای متصل کردن چند شبکه و خط راه رو به هم مورد استفاده قرار می گیرد. مثلا در سیستم فاضلاب برای آنکهچندین خطلوله فاضلاب را به یکدیگر متصل کنند و به یک مسیر هدایتنمایند از منهول استفاده میشود و یا در سیستم های مخابراتی برای دسترسی بهمسیرهای کابل‌ها در زیر زمین استفاده میشود . البته همگی در سطح شهر بهانواع آنها برخوردیم، دریچه‌هایی که در سطح زمین موجود است و برای کاربری‌هایمختلفی استفاده میشود (آب و فاضلاب، تلفن، برق و ...) و منهول در واقع برای دسترسی آسان انسان به داخل کانال است و در آنها را با درپوشمی‌پوشانند. منهول ها را از جنس بتن، آجر و پلی اتیلن می‌سازند که بنا به کاربریمتفاوت خواهد بود و همچنین درپوش‌های آنها نیز از جنس پلیاتیلن و فولاد است.

انواع منهول تقسیم‌بندی منهول‌ها را باید با توجه به محل کاربردآن به دودسته منهولهای با قطر کم و منهول های با قطرهای بالا خلاصه نمود. منهولهای با قطر کم در خطوط فرعی شبکه بنا به موارد ذیل به مورد استفادهقرار می‌گیرند

1. قطر لوله‌ها کم است
2.
دبی جریان کم است
3.
تعداد لوله‌های وارده ممکن است زیاد باشد

و منهول های با قطرهای بالا مورد استفاده در خطوط اصلی شبکه دلائل ذیلکاربرد دارند

1.در خطوط اصلی و خطوط انتقال
2.
قطر لوله‌ها زیاد است
3.
دبی جریان بالا است
4.
تعداد لوله‌های وارده محدود یا یکی است.

با توجه به نوع کاربرد می توان این منهول را از نظر مواد اولیه ساخت بهشکل زیر خلاصهنمود :

1. منهول های بتنی پیش ساخته(منهولسنتی)
2.
منهول های بتنی ساخت درجا(منهول سنتی )
3.
منهول آجری به همراه ملات 4. منهول های GRP 5.منهولهای پلی اتیلنی

دریافت اطلاعات بیشتر در سایت منبع مطلب: www.tavangarco.com

منهول‌های سنتی

این منهول ها با مصالح سنتی مانند آجر، سیمان و بتن ساخته می‌شوند که درگذشته بسیارمورد استفاده بوده است و کاربردهای فراوانی داشته است، کهالبته هنوز هم در برخی از مناطق و کاربری‌های خاص به عنوان تنها وآخرین راهکار مورد استفاده قرار میگیرد، مثلا در کانالهای انتقالخط تلفن که در زیر رمین قرار گرفته است منهول‌های بتنی بسیار کاربرد دارند ولی اما در انتقال فاضلاب و سیالات منهولهای پلی اتیلنی (پیش ساخته)کاربرد دارند.

منهولهای پلی اتیلن شرکت توانگر

منهول پلی اتیلن شرکت توانگر مطابق استاندارد14148 ملی ایران بوده وبهدلیل بهره گیریاز مواد اولیه مخصوص تولید منهول وطراحی های خاص،دارایبهترین کیفیت ومقاومت دربرابر عوامل مکانیکی وشیمیایی وهمینطور نفوذناپذیری بالا می باشد و همین خواص است که این منهولها را از مواردمشابه متمایز می نماید.

مزایای منهولهای پلی اتیلن شرکت توانگر

1-منهولهای پلی اتیلن شرکت توانگر بهدلیل سبکی وزن در عین مقاومت مکانیکی بالا مطابق استانداردملی می باشدکه سبب کاهش هزینه می گردد وبدین گونه جهت حمل ونقل ونصب نیازمند به کارگیری وسایل حمل ونقل سنگین (تریلروجرثقیل)نبوده وهمین امر سبب کاهشهزینه وسرعتوسهولت وبرتری نسبت به انواع مشابه منهولها می گردد.

2-با توجه به خواص شیمیایی پلی اتیلنها که درمقابل واکنش با اسید و بازها دارای مقاومت بالایی هستند وگازهایاسیدی که جزء لاینفک شبکه های فاضلاب می باشد وهمین طور با توجه به اینکه احتمال وجود باز ها در شبکه های فاضلاب صنعتی وخاک اطراف منهولنیز هست .انتخابمنهولهای پلی اتیلن شرکت توانگر می تواند گزینه مناسبی جهتافزایش طول عمر منهول های مورد استفاده گردد.

3-یکی دیگراز برجسته ترین منهولهای پلیاتیلن شرکت توانگر استفاده از بهترین روشهای آبندی جهت جلوگیری ازورود فاضلاب به آبهای زیرزمینی می باشد که این محصول را از سایر تولیدات مشابه متمایز می کند.

4-منهول پلی اتیلن شرکت توانگر به علتداشتن خاصیت ضربه پذیری بالا ومقاومت در برابر زلزله وسایز نیروهایوارد شده ومنحصر به خواص ضد شکنندگی به دلیل کیفیت بالای مواد اولیه مصرفی تنها گزینه قابل اطمینان موجود می باشد.

4-منهول پلی اتیلن شرکت توانگر دارایلایه داخلی صیقلی با رنگ روشن میباشد که با حداقل روشنایی فضای داخلمنهول مشاعده میشود و جداره خارجی با رنگ تیره به دلیل مقاومت در برابر اشعه وعمر مفید بیشتر طبق استاندارد های جهانی میباشد

5-سطح صاف و منظم منهولهای پلی اتیلنشرکت توانگر از چسبندگی آلاینده های محیطی جداره خارجی منهول جلوگیریمیکند وخاصیت رسوب ناپذیری دارد و همچنین طراحی منحصر به فرد منهول پلی اتیلن شرکت توانگر این امکان را برای مصرف کننده مهیا میکند که طبقنیاز پروژهو به راحتی بتواند ورودی و خروجی را حتی در هنگام اجرا نیزتعبیر میکند

6-به دلیل سطح صیقلی پلی اتیلن شرکتتوانگربرای منهول ها جهت جلوگیری از سرخوردگی ولغزندگی اقدام به روکش دارنمودن پله هایی با جنس پلی اتیلن وروکش آلومینیومآج دار نموده است که علاوه بر یکپارچه بودن با بدنه خود منهول ها ایمنی واستاندارد را نیزرعایت نمودهباشد


کاوش در علم و هنر و صنعت...
ما را در سایت کاوش در علم و هنر و صنعت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : honarsanat honarsanat بازدید : 250 تاريخ : دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت: 1:44

گیرنده دیجیتال تلویزیون

 

سلامی چو بوی خوش آشناییspan>بیش از پانزده سال است که با دانش آموزان این مرز و بوم، در مسیر دانش اندوزی همسفریم. به خود می بالیم که در این سال ها، توانسته ایم با درپیش گرفتن رویکردی نوین در نشر کتاب های آموزشی نظر معلمان و دانش آموزان رابه خود جلب کنیم. رویکردی که در جهت دستیابی به اهدافی کاربردی و گره گشا انتخاب و مورد توجه قرار گرفته که اهم آن عبارتند از:

  • بررسی و شناسایی دقیق و کارشناسانه ی نیازهای اصلی دانش آموزانما را در سایت کاوش در علم و هنر و صنعت دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : honarsanat honarsanat بازدید : 246 تاريخ : دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت: 1:44

دستبند آرامش

 

طراحی سایت، طراحی وب سایت، بهینه سازی سایت

گـــروه طراحی وبسایت رویاپردازان ایران آمـاده ارائـه خدمات وب,و طراحی و بهینه سازی سایت در داخلو خارج ازکشور بـــرای شرکت های خصوصی و اشخاص وسازمانهای دولتی میباشد.رویاپردازانایران پس از 9 سال تجربه موفق در زمینه طراحی وب سایت های برتر اینترنتی هم اکنونبا در اختیار گرفتن تیمی متخصص خدمات خود را در بخش طراحی سایت و بازاریابیاینترنتی به مشتریان خود ارائه میدهد.ارائه خدمات ومحصولات حرفه ای وموثر به تماممشتریان همواره مهمترین افتخار رویاپردازان است است. همگی اطمینان داریم که مجموعههای بزرگ در انتخاب پیمانکاران وارائه دهندگان کالا و خدمات با دقت مضاعفی بهویژگی های ایشان توجه مینمایند. همکاری با بزرگان صنایع ومشاغل وسازمان های مختلفقطعاً حاصل توجه به استاندارد ها وحداقل های مورد نیاز مشتریان بزرگ می باشد

مشاهدهنمونه سایتها و اطلاعات تماس: www.irandream.com

ایمیل:[email protected]


کاوش در علم و هنر و صنعت...
ما را در سایت کاوش در علم و هنر و صنعت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : honarsanat honarsanat بازدید : 236 تاريخ : دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت: 1:44

گردنبندپاور بالانس

 

زیباترین و ساده ترین  و دلنشین ترین قالب هارا مطابق نیاز و موضوع سایت شما برایتان طراحـی می نماییم . ما باتوجه به نیاز وتفکرات شما ،وب سایتی  هماهنگ با موضوعکار  شما طراحی میکنیم .  با لحـاظ کـردن  استانداردهای طراحی گرافیک  مانند ترکیب رنگ و رعایت کردن  کلیه نکاتی که در صفحات وب رعایت میشود، منجمله بارگذاری سریع صفحات ودقت میکنیم طراحی گرافیکی سایت باعث  شلوغی بیش از حد صفحات آن  نشود .توجه نمایید که در طراحی اختصاصی  از تصاویر و محصـولات یا خدمات شما نیز درطراحیقالـب سـایت  استفاده میشود در ایران دریمما توجه ویژه ای را به  گرافیک سایت میدهیمزیرا که  تمامی مشتریان هسته بیرونی سایتشما را مشاهده مینمایند و ظاهر سایت تاثیر 100 درصدی بر اعتبار یک شرکت خواهدگذاشت .تمرکز کار ما بروی شرکت ها و یا گروه های میباشند که بدنبال کار طراحیخاص  و متناسب با موضوع فعالیتشان هستند مابا توجه به موضوع سایت شما و کارشناسی کردن آن رنگ بندی،تصاویر و قالب کار شما راطراحی مینماییم.

یکیاز خدمات ویژه طراحی وب سایت رویاپردازان ایران طراحی گرافیکی بسیار زیبا و کارآمدو منحصر بفرد میباشد ، بطوری که کاربران با دیدن سایت شما احساس لذت ،امنیت ،واطمینان کنند

طراحینمای بیرونی یک ساعت بخش مهمی از طراحی میباشد .طراحی قالب وب سایت در رویاپردازان  کاملا بسته به موضوع وب سایت داشته و در اینامر هیچ سلیقه شخصی و یا روتینی را اعمال نمی کنیم . بلکه همواره بروی طرح انتخابیچند گرافیست مختلف نظر داده تا ظاهر سایت کاملا متناسب مخاطب سایت و موضوع و محتوایسایت شود

برخینکات مهمی که در این امر مد نظر ماست:

1.طراحیگرافیکی بسیار زیبا و کارآمد : طراحی قالب سایت شما بنحوی باید باشد که در چند ثانیهاول مخاطب را جذب نماید

2.روانبودن حرکت سایت : بازدید کنند سایت شما به راحتی و روانی میتواند در سایت با سرعتبالا حرکت کند ودر سایت گردش کند.

3.قالب طراحی شده در رویاپردازان در تمامی مرورگرها موجود کاملا یکسان و بدون مشکلبارگذاری میشوند

4.تمامیمطالب بطور منظم و مرتب در جای خود قرار گیرند

5.سهولتکارتوسط کاربران بازدید کننده از سایت

6.راحتیکارمدیر سایت جهت تنظیم سایت در سایتهای داینامیک

مشاهدهنمونه سایتها و اطلاعات تماس: www.irandream.com

ایمیل: [email protected]

ایمیل پشتیبانی:[email protected]


کاوش در علم و هنر و صنعت...
ما را در سایت کاوش در علم و هنر و صنعت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : honarsanat honarsanat بازدید : 239 تاريخ : دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت: 1:44

دستبندپاور بالانس

 

کیفآویز و آویز کیف سپیدکالا: یک محصول کوچک و بسیار زیبا و کم وزن که هم کیف به آنآویزان می شود و هم روی کیف، برای تزئین نصب میشود

  • اگر کافی شاپ رفتن از تفریحات شماستما را در سایت کاوش در علم و هنر و صنعت دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : honarsanat honarsanat بازدید : 299 تاريخ : دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت: 1:44

خرید اینترنتی

 

کلاس کنکور مجازی گاج

سایت اینترنتی گاج، پنجره‌ایبه دنیای بزرگ گاج است .جایی که شما را با دنیای بزرگ و جذاب علم آشنا می‌کند. شمابا ورود به دنیای مجازی گاج، بخش‌ها و امکانات مختلفی را مشاهده می‌کنید که هربخش،قسمتی از نیاز شما را در راه رسیدن به اهدافتان فراهم می‌کند.

کلاس کنکور گاج نیز یکی از اینامکانات جالب و متنوع می باشد. سعی ما در این بخش بر این بوده است تا تمام اطلاعاتمورد نیاز شما داوطلب گرامی را، اعم از آخرین اخبار و اطلاعات کنکور، حذفیات ومنابع کنکور 90، مقاله‌های مشاوره‌ای، نظرات نفرات برتر کنکور سال های گذشته، فایلهای صوتی،ویدیویی مشاوره ای در خصوص ماه های سرنوشت ساز کنکور وغیره را فراهمآوریم.

با ورود به منوی جعبه ابزار وکلیک بر روی نمونه سوالات کنکور، وارد سایت مشاوره شده و با سوالات کنکور سال‌هایقبل آشنا می‌شوید. علاوه بر این در این سایت بدون نیاز به پرداخت هزینه به تمامسوالات شما توسط متخصصین مشاوره گاج پاسخ داده می‌شود.اگر نیاز به تبادل نظر بادیگر داوطلبان و دوستان خود دارید قطعا دیدن نظرات دیگر داوطلبان خالی از لطفنیست.

کتاب‌های گاج منتظر شما هستندبا کلیک بر روی تصویر کتاب‌ها، می‌توانید ویترین گاج را در مانیتور منزلتان مشاهدهنمایید و با ورود به سایت فروشگاه با جدیدترین کتاب‌های گاج برای داوطلبان کنکورآشنا شوید . کتاب‌هایی مانند دین و زندگی گاج و یا میکرو بانک یا کتاب 8000 تستگاج از این نوع اند، پس بدون اتلاف وقت کتاب‌های مورد نیاز خود را با 20 درصدتخفیف تهیه نمایید.اگر برنامه‌ریزی خاصی برای مطالعه کنکور ندارید می‌توانید ازکتاب هفته‌های من در برنامه‌ریزی این روزها استفاده نمایید.

حق تألیف و کپی رایت برای انتشارات گاج محفوظاست

دانش‌آموزانو داوطلبانگرامی، با کلیک بر روی بودجه بندی آزمون از سایت آزمون گاج www.kanoon.ir بازدید نمایید.در این سایت شما با آزمون‌های گاج و بودجه بندی و زمان برگزاری آنهامطلع می‌شوید.در صورت عدم تمایل به شرکت در آزمون‌های گاج ، بازدید از اینقسمت برای شما خالی از فایده نیست، چرا که می توانید با نمایندگی‌های گاجو منطق آزمون آشنا شوید


 

کاوش در علم و هنر و صنعت...
ما را در سایت کاوش در علم و هنر و صنعت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : honarsanat honarsanat بازدید : 235 تاريخ : دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت: 1:44

الکترو اسموک

 

برای اینکه کتاب شما در انتشارات یاس بهشت به چاپ برسد ابتدا بایدبرگه کارشناسی را پر نمایید

پساز تکمیل فرم مورد نظر ، متن کتاب را به صورت تایپ شده و یا دست نویس به آدرسانتشارات ارسال نمایید

www.yasebehesht.ir

در صورتی که کتاب شما ترجمه شده است ، متن کتاب اصلی را نیز به همراهترجمه آن ارسال فرمایید

 

همچنین شما می توانید فایل های مورد نظر را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

 

قبل از ارسال کتاب از طریق پست حتما با این انتشارات هماهنگی هایلازم را به عمل آورید


کاوش در علم و هنر و صنعت...
ما را در سایت کاوش در علم و هنر و صنعت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : honarsanat honarsanat بازدید : 220 تاريخ : دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت: 1:44

چسب دفع سموم کینوکی

 

فهرست برخی کتابهای حریمعلم. مشاهدۀ قیمتها در سایت منبع: www.harimeelm.ir

 

کد کتاب

موضوع

نام

ناشر

نویسنده

مترجم

سال نشر

حریم علم

6

پزشکی و بهداشت

تغذیه سالم بر اساس طب نتروپت

نسل نواندیش

ترانه دبیر

-

1389

 

8

رمان ایرانی

سگ ولگرد

اوحدی

صادق هدایت

-

1384

 

9

روانشناسی

قدرت مشیت الهی

اوحدی

وین دایر

سیما فرجی

1389

 

10

پزشکی و بهداشت

آنچه باید هر دختر بداند

کومش

ماری وود آلن

نصرت الله کاسمی

1385

 

19

ادبیات فارسی

آب و آیینه

آیدین

میرجلال الدین کزازی

-

1384

 

20

عرفان

آتش و بال پروانه

خانه معنا

مسیحا برزگر

-

1386

 

21

رمان خارجی

نوازنده همراه و بیماری سیاه

کارنامه

نینا نیکالایونا بربرووا

سروژ استپانیان

1385

 

26

ادبیات فارسی

آب آتش افروز

جامی

مجدود بن آدم سنائی

-

1388

 

41

موسیقی

آثار کلیدی موسیقی

دنیای نو

ژان ژاک سولی

محمد مجلسی

1385

 

43

سینما و تئاتر

آخرین درس بازیگری

نگاه

کنستانتین استانیسلاوسکی

مهین اسکویی،ناصر حسینی مهر

1384

 

45

رمان ایرانی

آرزو

توفیق آفرین

لیلی کریمان

-

1384

 

46

رمان تاریخی

آریو برزن

دنیای کتاب

ناصر نجمی

-

1389

 

52

رمان تاریخی

آخرین سفر شاه

ذهن آویز

ویلیام شوکراس

عبدالرضا هوشنگ مهدوی

1390

 

55

مکاتب و ادیان

آرمانها و واقعیت های اسلام

جامی

حسین نصر

انشاء الله رحمتی

1384

 

56

کامپیوتر

آرشیوهای دیداری-شنیداری

سرمدی

سعید ملیح

-

1383

 

60

تاریخ ایران

آریاها و ناآریاها در چشم انداز کهن تاریخ ایران

طهوری

رقیه بهزادی

-

1389

 

62

رمان خارجی

آخرین پرنده در شاخه ای تنها

سروینه

کالین مک کالو

مریم مفتاحی

1382

 

72

روانشناسی

آرامش درون

نسل نواندیش

وین دایر

مژگان انصاری راد

1389

 

76

کمک آموزشی

نمونه سوالات آزمونهای استخدامی تخصصی حقوق

شباهنگ،اسرار دانش

جمشید واحدی

-

1388

 

77

کمک آموزشی

نمونه سوالات آزمونهای استخدامی تخصصی (امور مالی،حسابداری و حسابرسی)

اسرار دانش

جمشید واحدی و دیگران

-

1390

 

79

کمک آموزشی

آزمون های سنجش و تقویت هوش

شباهنگ

خسرو خبیری

-

1390

 

81

ماوراءالطبیعه

آرامش بیکران

نسل نواندیش

هربرت بنسون

رضا جمالیان

1386

 

85

ماوراءالطبیعه

آخرین اکتشافات نستراداموس

المعی

گی بوهک

شهلا المعی

1386

 

86

روانشناسی ارتباط

آئین روابط موثر

هامون

آنتونی الساندرا،جیم کت کارت

محمدرضا آل یاسین

1386

 

88

داستان کودک و نوجوان

آسیابان سور

افق

خسرو حمزوی

-

1385

 

92

رمان خارجی

آخرین فرد خانواده موتسارت

دنیای نو

ژاک تورنیه

پرویز شهدی

1384

 

98

آشپزی و شیرینی پزی

آشپزی و شیرینی پزی مائده (غذاهای سنتی)

جاجرمی

سمیه محمدی

-

1388

 

104

موسیقی

آشنایی با موسیقی کلاسیک

افکار

رابرت شرمن و فیلیپ سلدن

رضا رضایی

1387

 

105

قرآن و تفسیر

آشنائی با علوم قرآن

جامی

محمد رادمنش

-

1388

 

106

کلمات قصار

جشن ازدواج (آشنایی و خواستگاری)

کلک آزادگان

ریحانه فرهنگی

-

1384

 

107

هنر

آشنایی با طراحی قالی ایران

اوحدی

مریم عبداله زاده

-

1381

 

109

آموزشی کودک و نوجوان

آشنایی با 582 نشانه و علامت تصویری

قدیانی

موراکشی آی ساکو

ناصر جلالیان

1384

 

111

رمان تاریخی

آغا محمدخان تاجدار

دنیای کتاب

جیمز جاستی بین موریه

حسن ناصر

1388

 

125

فرهنگها

آکسفورد ادونس لرنرز،همراه با سی دی 2010

آکسفورد

-

-

-

 

134

روانشناسی

آفرینش خویشتن

نسل نواندیش

جورج واینبرگ

پدرام پورنگ

1386

 

138

فرهنگها

آکسفورد المنتری،همراه با سی دی

شادان

مترجمین واحد زبان انتشارات شادان

مترجمین واحد زبان انتشارات شادان

1390

 

142

ماوراءالطبیعه

آگاهی خواب

آسیم

شیرین بنی صدر(باران)

-

1384

 

143

روانشناسی موفقیت

آگاهی و موفقیت

کلام شیدا

رمز ساسون

-

1384

 

144

رمان ایرانی

بی سیاست

کلام شیدا

شاهین تهرانی

-

1384

 

146

روانشناسی کودک و نوجوان

تنبلی در درس و مدرسه

پیک بهار

مل لووین

الهه رضوی

1385

 

148

ما را در سایت کاوش در علم و هنر و صنعت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : honarsanat honarsanat بازدید : 205 تاريخ : دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت: 1:44

پد دفع سموم بدن

 

گروه طراحی سایت رویا پردازان (ایران دریم)با ارائه خدمات طراحی وب سایت امکان حضورمـوفق شما را در عرصـه پهـناور اینترنتفراهم می آورد. . ما کلیه امور مربوط به راه اندازی یک وب سایت از برگزاری جلـساتاولیه تا طراحی، نصب و پشـتیبانی را توسط نـیروهایی متخـصــص انجـام داده و در نهـایت ایده های  شما را روی اینـتـرنت پیـاده سـازی می کنیم.حـفاظت از  اطلاعات شما و امنیت وب سایت وداده های شما از وظایف اصلی و انکار ناپذیر ماست و لذا ما همواره پشتیبان شما خواهیمبود.

 

چرا  طراحی سایت رویاپردازان ایران؟

- در رویاپردازان ما به گرافیک ,قالب وجذابیت وب سایت شما اهمیت ویژه ای می دهیم.

- بخش مهمی از کار ما بروی یافت شدن سایتشما در صفحات اول گوگل و افزایش بازدید سایت شما میباشد.

-پشتیبانی ما کامل و وپس از طراحی سایت  همواره در کنار شما خواهیم بود

- همیشه و در همه حال خارج از تمامی مسایل ,رضایت مشتری برای ما حرف اول را می زند

تجربه ما، اطمـینـانی اســت بـرای شـما کهپــروژه طراحی وب سایت خـود را به ما بـسپاریـد. تحلیل و آنـالـیز  کلمات کلـیدی،طراحی نـما و گرافیک زیبابـرایصـفحات ،یافت شدن در صفحه اول گوگل , سایت شمـا را از دیـگر شرکتـها مـتمـایزخـواهـد کرد .

 

طراحی رابط گرافیکی و قالبسایت: 

با توجه به اهمیت رابط گرافیکی وب سایتو  که در مورد طراحی و کارکرد آن وجوددارد،  رویا پردازن روش ویژه ای برای رسیدنبه بیشینه رضایت مشتری در این مورد در نظر گرفته است. در اجرای طراح گرافیکی سایتشما تلاش بر این میباشد که نوع نگاه مشتری درمورد رنگ و فرم سایت بدست اید و درنهایت با تعامل دو طرفه و اعمال نظر ها دو طرفه طرح کلی بدست می اید که توسط گرافیستهای رویاپردازان اجرا شده و در هفته اول یا دوم پس از قرارداد جهت اعمال نظر وانجام تغیرات به مشتری بصورت آنلاین ارائه میشود مشتری پس از دیدن طرح اولیه نظراتو تغیرات مد نظر خود را جمع بندی نموده و به ما اعلام میدارد تا در طرح  نهایی لحاظ گردد

مشاهدهنمونه سایتها و اطلاعات تماس: www.irandream.com

ایمیل: [email protected]

ایمیل پشتیبانی:[email protected]

کاوش در علم و هنر و صنعت...
ما را در سایت کاوش در علم و هنر و صنعت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : honarsanat honarsanat بازدید : 260 تاريخ : دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت: 1:44

آیدان اصل

 

فرآیندیکه باعث می شود آدرس یک سایت اینترنتی در صدر نتایج یک موتور جستجو مانند گوگل برایجستجوی کلمه یا کالای خاص، قرار بگیرد، بهینه سازی سایت ( سئو ) برای موتورهایجستجو می گوئیم.90درصد بازدید ها از صفحه اول گوگل می باشد .پس مهمترین گام بهینهسازی سایت ( سئو ) شما و کار بروی افزایش رتبه گوگل  متناسب با واژه های کلیدی می باشد.

توجهنمایید که این روش با تبلیغات کلیکی گوگل متفاوت است و سایت شما بصورت طبیعی درصفحه اول گوگل نمایش داده میشود.بطور مثال شما پزشکی هستید که در زمینه دندانپزشکیفعالیت میکنید درصورت بهینه سازی سایت شما توسط ما در صورت جستجوی کلمه دندان پزشکدر گوگل سایت شما درصفحه اول نمایش داده میشود.توجه نمایید که هزینه این کار بستهبه کلمه کلیدی ومیزان جستجوی ماهیانه ان متفاوت است . و شامل یک هزینه ابتدایی ویک هزینه ماهیانه نگهداری میشود

مزیتآن نسبت به تبلیغات کلیکی این می باشد که در تبلیغات کلیکی در صورت ورود کاربر به سایتشما هزینه از حساب شما کم میشود ولی در این روش اگر میلیون ها نفر بروی سایت شماکلیک کنند هیچ هزینه ای در بر ندارد .

هزینهها

هزینهبهینه سازی شامل یک هزینه اولیه (یکبار) و سپس هزینه ماهیانه جهت نگهداری سایت در صفحه اول گوگل میباشد که بسته به کلمهدرخواستی متفاوت است

سرویسهای بهینه سازی وب سایت :

1.     .بررسی عملکرد کاربران و بازدیدکنندگان

2.     افزایش هفتگی رتبه در گوگل

3.     .قرار گیری در رتبه مورد نظر

4.     نگهداری ماهیانه در رتبه فوق

5.     آنالیز سایت شما

6.      .بررسی کلمات کلیدی مرتبط

7.     انتخاب پربازدید ترین کلماتکلیدی

8.     بهینه سازی درونی سایت شماوتنظیمات اولیه

9.     شروع عملیات سئو

مشاهدهنمونه سایتها و اطلاعات تماس رویاپردازان: www.irandream.com

ایمیل: [email protected]

ایمیل پشتیبانی:[email protected]


 

کاوش در علم و هنر و صنعت...
ما را در سایت کاوش در علم و هنر و صنعت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : honarsanat honarsanat بازدید : 295 تاريخ : دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت: 1:44

کینوکی

 

نام دستگاه : سه راه پلی اتیلن


توضیحات :
-
اتصالات پلی اتیلنی همجنس لوله بوده ،در نتیجه متصلنمودن لوله ها توسط این اتصالات که عمر مفیدبیشتری نسبت به اتصالاتفلزی دارند مقرون به صرفه تر و مطمئن تر میباشد.
-
نصب اتصالات پلی اتیلن سریعتر و آسانتر از اتصالات فلزی میباشد.
-
اتصالات پلی اتیلنی عمر مفید لوله رادارند. درنتیجه عمرمفید شبکه انتقال افزایش خواهد یافت.

دریافت اطلاعات بیشتر در سایت منبع مطلب: www.tavangarco.com


دراین راستا این شرکت توانسته است کلیه اتصالات جوشی ازقبیلسه راهی ،زانویی،تبدیل و رینگ و فلنچرا در سایزهای مختلف (تاسایز1200) و فشارهای مختلف تا (فشار25)اتمسفر تهیه نمائید


کاوش در علم و هنر و صنعت...
ما را در سایت کاوش در علم و هنر و صنعت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : honarsanat honarsanat بازدید : 227 تاريخ : دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت: 1:44

موبر وماساژور برقی

 

نام دستگاه : دستگاه زاویه زن 800

مورد استفاده : ساخت سه راه، زانو و چهار راه span>مشخصات : span>متعلقات : جکجهت ساخت سه راه، زانو و چهار راه به همراه گیزه های سایزهای 500 الی 800 span>مزایا : دارایسیتم PLC جهت بهینه سازیجوشکاری و رعایت استانداردهای جوش
دریافت اطلاعات بیشتر در سایت منبع مطلب: www.tavangarco.com


قابلیت ها : ساختانواع اتصالات مطابق با زوایای مورد نظر از جمله سه راه، زانو و چهار راه از سایز500 الی 800


کاوش در علم و هنر و صنعت...
ما را در سایت کاوش در علم و هنر و صنعت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : honarsanat honarsanat بازدید : 210 تاريخ : دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت: 1:44

درماستا

 

.نام دستگاه : دستگاه جوش الکتروفیوژن

مورد استفاده : آبرسانی ، صنایع فاضلاب وگاز رسانی


دریافت اطلاعات بیشتر در سایت منبع مطلب: www.tavangarco.com


مشخصات :
1-
دستگاه بر اساس استاندارد IP54 طراحی و ساخته شده است.
2-
محدوده ولتاژ مجاز ورودی 220v-15%
3-
در صورت عدم امکان دسترسی به برق شبکه، قابل راه اندازی بایک ژنراتور 5 کیلو وات
4-
قابلیت تنظیم ولتاژ خروجی از 8 وات الی 48 وات با دقت 0.5وات
5-
قرائت اطلاعات بر روی صفحه LCD با دو خط و هر خط 16کاراکتر
6-
قابلیت کار در محدوده دمای 10- تا 45 درجه سانتیگراد
7-
فابلیت جوشکاری اتصالات الکتروفیوژنی پلی اتیلن از سایز 25الی 160 میلیمتر
8-
امکان دریافت اطلاعات جوشکاری به صورت دستی و یا بارکدی
9-
دقت اندازه گیری زمان ،یک ثانیه
10-
قابلیت محاسبه مدت زمان جوشکاری باتوجه به دمای محیطومنطبق برجدول استاندارد
11-
امکان مشاهده اطلاعات اعمال شده به دستگاه درحین جوشکاریبا فشردن کلیدStart
12-
قابلیت ثبت پنج هزار سری ازاطلاعات عملیات جوشکاری
13-
امکان اتصال به چاپگرجهت چاپ کردن اطلاعات موجود درحافظه


کاوش در علم و هنر و صنعت...
ما را در سایت کاوش در علم و هنر و صنعت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : honarsanat honarsanat بازدید : 270 تاريخ : دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت: 1:44

خرید بندانداز برقی

 

نام دستگاه : دریچه کامپوزیت

مورد استفاده :
این دریچه ها از مواد پلیمری تهیه می گردند و بهلحاظ اینکه مواد اصلی تشکیل دهنده این نوع دریچه ها پلیمر می باشد لهذادارای ویژگیهای منحصر به فردی می باشند که تولید می گردند. در ادامه بهآنها اشاره می گردد این دریچه ها مطابق استاندارد en-12 تولیدمیگردند. و در چهار تیپA , B, C, D تولید میشوند.
دریافت اطلاعات بیشتر در سایت منبع مطلب: www.tavangarco.com


مشخصات :
1-
وزن سبک ( سهولت حمل و نصب و بازدید شبکه و کاهش هزینه )
2-
مقاوم در برابر حلالها ( مقاومت بسیار بالا در برابرحلالهایی همچون بنزین – گازوئیل – مواد شیمیایی و آب و گازهای فاضلاب )
3-
استحکام بسیار بالا (تحمل فشار 50 تن در حدود 5 برابراستاندارد پلهای بزرگراه ها)
4-
تحمل رنج وسیع حرارت محیط (تحمل دمای 50 – تا 70 درجه سانتیگرادبدون تغییر در خصوصیات)
5-
غیر قابل بازیافت ( مواد پلیمر مصرفی در این نوع دریچه هاغیر قابلبازیافت می باشد به همین دلیل مورد توجه سارقین قرار نمیگیرند )
6-
مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش.
7-
قابلیت هم سطح سازی .
8-
قابلیت تعبیه دریچه بازدید کوچک بر روی دریچه بزرگ ( درصورت نیاز میتوان دریچه به قطر 20 سانتیمتر در دریچه 60 سانتیمتری نصبنمود)


کاوش در علم و هنر و صنعت...
ما را در سایت کاوش در علم و هنر و صنعت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : honarsanat honarsanat بازدید : 187 تاريخ : دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت: 1:44

بندانداز برقی درجه یک

 

درباره انتشارات بین المللی گاج

انتشاراتبین‌المللی گاج در سال 1381 فعالیت خود را درحوزه‌ی نشر آموزشی و با هدف ایجاد فرصت‌هایبرابر آموزشیآغاز نمود؛ و در حال حاضر به عنوان پرتیراژترین ناشر کشورمشغول فعالیت می‌باشد.span>گستره‌ی فعالیتما از مقطع پیش‌دبستانی تا دکترا می‌باشد و در این راستا بیش از 450 عنوانکتاب تولید نموده‌ایم. برای تولید این تعداد عناوین که در شمارگان سالیانهبیش از هفت میلیون جلد به چاپ می‌رسند، بیش از 400 مؤلف و ویراستار با950 کارمند اداری در بخش‌های مختلف و 520 نمایندگی و عوامل توزیع مشغول فعالیتمی‌باشند.
حق تألیف و کپی رایت برای انتشارات گاج www.kanoon.ir محفوظ است


همکاران ما دربخش تولید محتوا موفق شدند برای اولین بار در ایراناقدام به تأسیسساختمان تألیف نمایند که در آن مؤلفان و ویراستاران بهصورت کاملاً حرفه‌ایمشغول تألیف کتاب‌های آموزشی می‌باشند و در حقیقت شغلاول این عزیزانتألیف می‌باشد و تدریس شغل دوم ایشان می‌باشد.span>نگاه مؤلفان،کارمندان و نمایندگی‌های فعال گاج همواره حفظ حقوقمخاطبان خود می‌باشدو این انتشارات در اسفندماه 1389 از سوی سازمان حمایتاز حقوقتولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان برای اولین‌بار در کشور و در حوزه‌ی نشرموفق به دریافت تندیس حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گردید


 

کاوش در علم و هنر و صنعت...
ما را در سایت کاوش در علم و هنر و صنعت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : honarsanat honarsanat بازدید : 266 تاريخ : دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت: 1:44

سیگار الکتریکی

 

تکنیک‌های تکمیلی

- تا آنجا که می‌توانید مطالعه کنید.

 - زبانخارجی بیاموزید.

یادگیری زبان‌هایبیشتر، ما را با افق‌های بیشتری آشنا کرده و بیان بعضی مفاهیم را، برای ما آسان‌ترمی‌کند. همچنین گاهی درک کامل یک مطلب فقط در زبان اصلی میسر است.

 - یادبگیرید که چگونه یاد بگیرید.

روش‌های مختلفیادگیری را امتحان کنید تا به آنچه مطلوب شماست برسید .

حق تألیف و کپی رایت برای انتشارات گاج www.kanoon.ir محفوظ است

 - بهتر استمشخص شود که چه چیزهایی را می‌دانید و چه چیزهایی را نمی‌دانید.

در مورد یک موضوعابتدا مشخص کنید چه اطلاعاتی از قبل دارید؛ بعد مشخص کنید چه مطالبی را نمی‌دانیدو می‌خواهید بدانید.

 - از ضمیرناخودآگاه خود هم کار بکشید!

آیا می‌دانید می‌تواندو مطلب را هم ‌زمان فرا گرفت!  ذهن بطور غیر ارادی می‌تواند، درگیر یادگیریباشد. مثلا اگر قرار است مطالبی در مورد دو موضوع بنویسیم ،می‌توانیم یک موضوع رادر ذهن داشته باشیم و به سراغ موضوع دوم برویم. مادامی که مشغول نوشتن موضوع دومهستیم، ذهن ما موضوع اول را پردازش می‌کند.

 - کلی‌ فکرکنید.یکی از روش‌های خوب یادگیری این است که مطالب را به طور کلی بیاموزیم.

 - مطالب راتکرار کنید.

برای درک کاملمطالب پیچیده، باید آنها را مرور کرد. هم‌چنین مرور دوباره‌ی مطالب، به ما دیدعمیق‌تری در مورد مطلب می‌دهد. تکرار مفاهیم و تئوری‌ها با به‌کارگیری مثال‌هایمختلف، سرعت یادگیری آنها را چند برابر می‌کند.

 - از روشیادگیری کوانتومی استفاده کنید

«روش یادگیریکوانتومی» (QuantumLeaing Model) (QL) روشی است که بر اساس به کارگیری ومرتبط کردن دانسته‌ها، در زندگی روزمره‌ی دانش‌آموزان شکل گرفته است.

 - ازابزارهای لازم برای یادگیری استفاده کنید (کامپیوتر،‌ ویدیو و ...).

 - از «روشفکرکردن انتقادی» (CriticalThinking) استفاده کنید.

«روش فکر‌کردنانتقادی» شامل دریافت اطلاعات، ارزیابی آن و نتیجه‌گیری منطقی بر اساس آنها می‌باشد.


 

کاوش در علم و هنر و صنعت...
ما را در سایت کاوش در علم و هنر و صنعت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : honarsanat honarsanat بازدید : 196 تاريخ : دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت: 1:44